Post af Deleted den Nov 19, 2014 15:35:12 GMT 1
Endnu et år var startet, og drivhusene kaldte endnu engang til undervisning, men lidt anderledes var det i år for 2 års eleverne da der nu var kommet ny botanik lære med et helt nyt pensum. Solen skinnede og drivhus nummer 1 var allerede godt varmt, men stemningen fejlede intet. Da elever kom ind stod Professor Drummond allerede klar, henne ved langbordet. Han smilede muntert til sine nye elever og lod dem roligt finde deres pladser, før han klappede i hænderne og så rundt på hver og en " velkommen, som i nok ved skal jeg være jeres nye botanik lære, og det vil jeg glæde mig til" startede han roligt ud og så rundt på dem alle" Mit navn er Callum Drummond, men jeg vil bede jer om at kalde mig professor Drummond" tilføj han let, før han så vendte sig om mod et bord fyldt med alle mulige planter, han trak sin stav og lod dem svæve ind over bordet og stille sig i midten så alle kunne se de forskelige planter, alt fra roser, til solsikker, valmuer, krydderurter og så videre. Hvorefter han vendte sig om imod dem igen " er der en der kan sige mig, hvilke tema disse planter har tilfælles?"spurgte han nysgerrig, hvorefter en dreng nede bage i rakte hånden op " ja dig?"svarede han roligt, drengen nikkede let " det er muggler planter"svarede han en anelse usikker. Callum nikkede let " det er korrekt, dette års tema vil være muggler planter"svarede han i en munter tone" det er måske ikke alle der finder dem interessante, men jeg vil bede jer alle om at give dem en chance og tage det seriøst" sluttede han roligt af. Callum lage arme over kors og lod blikket vandre lidt rundt" jeg vil gere se en stil fra jer, hvori i fortæller hvilket planter i kender, hvad kedetegne ved dem er, og om i har nogle derhjemme" sagde han så roligt" stilen skal ligge her hos mig inden forlader timen, og hvis i har spørgsmål så kom endelig, og se nu på planterne overfor jer måske de vækker jeres hukommelse?"Sluttede han roligt af.
Lektie
Jeg vil gerne have i skriver denne stil i RPG from, beskriv hvilke planter i genkender, og hvad i ved om dem, der må gerne bruges hjælpemidler men husk at skrive jeres kilder på, men det behøves ikke da ikke skal gå helt i dybten med planterne. tænk realistisk og vælg ikke alt for mange planter, max. 7 er passende.
Husk at hvis i kopier vil karaktere blive trold. Og skriv endelig til mig hvis i har spørgsmål.
Lektie
Jeg vil gerne have i skriver denne stil i RPG from, beskriv hvilke planter i genkender, og hvad i ved om dem, der må gerne bruges hjælpemidler men husk at skrive jeres kilder på, men det behøves ikke da ikke skal gå helt i dybten med planterne. tænk realistisk og vælg ikke alt for mange planter, max. 7 er passende.
Husk at hvis i kopier vil karaktere blive trold. Og skriv endelig til mig hvis i har spørgsmål.